"". Sonia And Parkash Fucking Story - BEATS INFO

Sonia And Parkash Fucking Story

دوستو آج جو سٹوری میں آپ لوگوں سے شیر کرنے جا راہا ہوں بلکل رئیل سٹوری ہے ۔




میں اپنے بیڈ پے لیٹ گیا اور سونیا دیدی کے بارے میں سوچنے لگ گیا دیدی بہت ہی ہاٹ اور سیکسی لگتی ہےاُس کی گوری موٹی گانڈ مجھے بہت ہی اچھی لگتی ہے وہ جب بھی کالج کے لئے گھر سے تیار ہو کے نکلتی تو میں باہر تک اُس کے پیچھے جاتا اُس کی مٹکتی ہوئی گانڈ دیکھنے کے لئے خیر سوچتے سوچتے میں بھی سو گیا سونے میں کافی دیر ہو گئی صبح میرے اُٹھنے سے پہلے ہی ممی اور ڈیڈی نکل گئے میں تھوڑی دیر بعد اُٹھااور اُٹھتے ہی ممی ڈیڈی کے کمرے میں گیا لیکن وہ وہاں نہیں تھے بھر میں سونیا کے روم میں گیا وہ بھی وہاں نہیں تھی میں روم سے باہر نکلا اور گھر کے صحن کی طرف آیا میں یہ منظر دیکھ کے گم سم سا ہو گیا سونیا کپڑے دو رہی تھی اور اُس نے نیکر اور شرٹ پہن رکھی تھی میرا لنڈ اُس کا گورا بدن اور موٹی گانڈ دیکھ کر کھڑا ہو گیا میں نے ٹروزر اور ٹی شرٹ پہنی ہوئی تھی ۔

میں وہیں کھڑا سونیا کی گانڈ دیکھ رہا تھا اور اپنے لنڈ پے ہاتھ پھیر رہا تھا کہ اچانک سونیا نے پیچھے موڑ کے دیکھا اور بولی تم اُٹھ گئے دو منٹ میں ابھی تمہیں ناشتا دیتی ہوں ۔ میں نے سونیا کو پہلی بار ایسے ڈریس میں دیکھا تھا خیر میں اپنے روم میں چلا گیا اور اپنے بیڈ پہ بیٹھ گیا مسلسل میری انکھوں میں سونیا کی موٹی گانڈ کا منظر گوم رہا تھا اور میں اپنا لنڈ ہاتھ سے مسل رہا تھا مجھے پتہ بھی نہیں چلا میں اپنے خیالوں میں گم تھا میں نے دیکھا سونیا میرے پاس کھڑی مجھے غور سے دیکھا رہی تھی  ۔ اور بولی میں نے کھانا ٹیبل پے لگا دیا ہے کھا لو اور جو کپڑے میں نے دھوے ہیں اُنہیں سوکھنے کے لئے بھیلا دو یہ کہہ کے وہ میرے کمرے سے باہر چلی گئی میں سوچنے لگ گیا کہ سونیا نے مجھے دیکھا بھی ہے کہ میں اپنا لنڈ ہاتھ میں لے کے بیٹھا ہوں لیکن اُس نے مجھے کچھ بھی نہیں کہہ اس کا مطلب ہے کے بات بن جائے گی ۔

میں کھانا کھا کے باہر نکلا اور واش روم کی طرف چل پڑا میں جب واش روم کے پاس پہنچا تودیکھا کہ سونیا نہا رہی تھی اور دروازا بھی بند نہیں کیا ہوا تھا میں سائیڈ پہ کھڑا ہو کر چپکے سے اندر دیکھنے لگ گیا سونیا کا پورا ننگا بدن دیکھ کہ میرے ہوش ہی اُڑ گئے میں نے اپنا ٹروزر تھوڑا سا نیچھے کر کے اپنے لنڈ کو مسلنا شروس کر دیا ایسا محسوس ہو رہا تھا کہ جیسے میں سونیا کے ساتھ سیکس کر رہا ہوں میں اپنے خیالوں میں گم لںنڈ کو مسل رہا تھا کے سونیا نے پییچھے مڑ کر دیکھا اور جلدی سے دروازا بند کر دیا میں نے باہر کھڑے ہو کر پوچھا وہ کپڑے کہاں ہیں تو وہ بولی اندر پڑے ہیں آکے اُٹھا لو میں یہ سب سن کے اور شاک سا ہو گیا پھر ایک دم سے میں اندر چلا گیا میرا لنڈ ایسے کھڑا تھا جیسے ابھی ٹروزار پھاڑ کے باہر آ جائے گامیں اندر کھڑا سونیا کو دیکھ رہا تھا اور وہ بولی پرکاش کیا دیکھ رہے ہو میں نے کہا تمہیں دیکھا رہا ہوں سونیا بولی ایسا کیا ہے جو تم دیکھ رہے ہو ۔

میں نے کہا تمہارا سیکسی بدن اور یہ کہہ کے میں نے سونیا کے بوبز پکڑ لئے وہ بولی یہ کیا کر رہےہو تم یہ غلط ہے پلیز چھوڑو میں نے اُس کی طرف دیکھا اور پھر اُسے کس کے پکڑ لیا اور اُس کے بوبز چوسنے گھا اُس کے مُنہ سے آوازیں نکلنے لگی آہا آہا آہا کیا کر رہے ہو تم میں نے اپنی شرٹ اآتار بھینکی اور ٹروزر کو بھی نیچھے کر لیا اور میں نے سونیا سے کہا کہ میں روز جب تم کالج جاتی ہو تو تمہارے پیچھے آتا ہوں رمہاری مٹکتی ہوئی گانڈ دیکھنے کے لئے تو وہ بولی کیا تمہیں میری گانڈ پسند ہے میں نے کہا بہت ذیادہ سونیا بولی چلو بھر آج تمہارے لنڈ کو اس گانڈ کی سیر کرواتی ہوں یہ سُن کر میں نے سونیا کو گھومایا اور اُس کی گانڈ کو اپنی طرف کر لیا اور ایک ہاتھ کی انگلی سونیا کی پھودی میں ڈال دی اور دوسرے ہاتھ سے سونیا کی موٹی گانڈ کو مسلنے لگ گیا ۔

پھر میں نے سونیا کو تھوڑا سا آگے کیا اور اپنا لنڈ اس کی گانڈ میں رکھا اور ایک جھٹکے سے اندر ڈال دیا وہ چلانے لگی آہا آہا اُودو تین منٹ ایسے ہی جھٹکے لگاتا رہا اور پھر میں نے سونیا کو کھوڑی بنا لیا اور اپنا لنڈ اُس کی گوری گانڈ میں ڈال دیا دس پندرہ منٹ تک ہم سیکس کرتے رہے پھر میں نے اپنا لنڈ لکال کر تھوڑا سا ہاتھ سے مسلا اور اُس کی گانڈ پے منی نکال دی اور سونیا مڑ کر مجھے چومنے لگی اور بولی کیا بات ہے پرکاش میں باہر لنڈ تلاش رہی تھی لیکں اپنے گھر مٰیں اتنا بڑا اور سیکسی لنڈ مل گیا کیا تم روز مجھ سے سیکس کرو گے میں نے کہا کیوں نہیں روز میں تمہاری گانڈ ماروں گا تب سے آج تک ہم روز سیکس کر رہے ہیں رات کو جب سب سو جاتے ہیں ہم مزے کرتے ہیں ۔

Sonia And Parkash Fucking Story Sonia And Parkash Fucking Story Reviewed by beatsinfo on March 29, 2019 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.