"". سالی کی پھودی ماری - BEATS INFO

سالی کی پھودی ماری

میری سالی کی بڑی گانڈ اورتنگ پھودی 




ہاں تو دوستو یہ جو کہانی آپ کو سنانے جا رہا ہوں یہ میری رئیل سٹوری ہے میں کراچی کا رہنے والا ہوں ایک پرئیوٹ کمپنی میں جاب کرتا ہوں میرے گھر میں میں میری بیوی اور میرے دو بچے رہتے ہیں میں جاب کے سلسلے میں کرچی شفٹ ہوا ہوں میری بیوی کی ایک چھوٹی بہن ہے جس کی شادی حیدر آباد میں ہوئی تھی اُس کا سسرال میں معملا خراب تھا دو تین ماہ سے اُن کے جگرے چل رہے تھے میں جاب سے گھر آیا تو میری بیگم نے مجھے بتایا کہ آج پھر ماہرہ کے سسرال نے جگڑا کیا اور اُسے مارا ہے میں نے کہا کل اتوار ہے کل ہم اُس کے ہاں چلتے ہیں۔
اگلے دن صبح ہم گھر سے نکلے اور تین گھنٹے کے سفر کے بعد ہم اُس کے گھر پہنچ گئے وہاں اُس کے سسرال سے بات کی تو اُن لوگوں نے ہمارے ساتھ بھی بدتمیزی کی میں نے اپنی سالی سے کہا کہ آپ اپنا سامان پیک کرو اور ہمارے ساتھ چلو وہ تیار ہو گئی اور اُس نے اپنا بیگ تیار کر لیا ہم اُسے لے کر اپنے گھر آ گئے ابھی آئے ایک ہفتہ ہی ہوا تھا کہ اُس کے شوہر نے 
اُسے ڈاک کے زریعے طلاق بھیج دیاہم اس بات سے بہت پریشان ہوئے کہ یہ کیا ہوا۔
خیر وقت گزرتا گیا اور اس بات کو ایک ماہ گزر گیا ایک دن میں آفس سے جلدی فری ہو گیا تو میں نے سوچا کے گھر جاتا ہوں اور سب کو لے کر کہیں تفری کے لیا نکلتا ہوں لیکن جب میں گھر آیا اور بیل دی تو میری سالی کی اندر سے آواز آئی کون میں باہر سے بولا کہ میں ہوں دروازا کھولو اُس نے دروازا کھولا میں اپنے روم میں گیا اور میں نے دیکھا میری بیگم اور بچے گھر نہیں تھے میں نے اپنی سالی کو آواز دے کے پوچھا کے بچے کہاں ہیں تو وہ روم میں گئی اور کہنے لگی کے آپی اپنی سہیلی کے ساتھ مارکیٹ گئی ہے ابھی دس منٹ پہلے ہی نکلی ہے۔
اور پھر وہ مجھے کہنے لگی کہ آپ کے لئے کھانا بنا دوں میں نے کہا نہیں آج کھانا ہم باہر سے کھائیں گے تو وہ کہنے لگی کہ آپی کو تین چار گھنٹے مارکیٹ میں لگ جائیں گے میں تب تک اپنے روم میں ہوں تھوڑا آرام کر لوں پھر جب آپی آئے گی تو چلے جائیں گے اگر آپکو کوئی کام ہوا تو مجھے بول دینا میں اپنے روم میں ہی ہوں یہ کہہ کر وہ چلی گئی آدھے گھنٹے بعد میرا چائے کو من کیا اور میں جب اپنی سالی کے روم میں گیا تو منظر دیکھ کے میرے ہوش اُڑ گئے وہ اپنی شلوار گھوٹنوں تک اُتار کے بیڈ پر لیٹی ہوئی تھی۔



 میں یہ سب دیکھ کر جلدی سے کمرے سے باہر آگیا اور سوچنے لگا کہ آخر کیا ماجرہ ہے یہ کیا ہو رہا ہے خیر میں اپنے کمرے میں چلا گیا مجھے عجیب سی بےچینی ہونے لگی اور مجھے ایک عجب سی تڑپ ہونے لگی کیونکہ اُس کی پھودی کو دیکھ کر آیا تھا وہ بار بار آنکھوں کے سامنے آنے لگی اور میرا لنڈ ایک دم سے کھرا ہو گیا اب مجھ سے بھی کنٹرول نہیں ہو پا رہا تھا میں پھر سے اُٹھا او پھر اپنی سالی کے کمرے میں چلا گیا اب وہاں کا منظر اور بھی عجیب تھا وہ پہلے والی پوزیشن میں نہیں تھی اب وہ اپنے بستر پر کھوڑی بنی ہوئی تھی۔


میں یہ سب دیکھ کر اور زیادہ گرم ہو گیا اب مجھ سے بلکل رہا نہیں جا رہا تھا کیونکہ اُس بڑی گانڈ اور کلین پھودی میرے سامنے تھی میں آہستہ سے اُس کے پاس گیا اُس کی آنکھیں بند تھیں میں اُس کے بستر پر بیٹھ گیا اور اپنے ٹراوزر کا ناڑا کھولا اورجب میں نے اپنے لنڈ کو دیکھا وہ ایک منٹ روکے بغیر اُس کی پھودی میں جانا چاہتا تھا پھر میں نے ہمت کر کے اپنی انگلی سالی کی پھودی میں ڈال دی اُس کے منہ سے ہلکی ہلکی آواز نلکنے لگی آہاآہاآہا میں قریب دو منٹ تک ایسے ہیی اُس کی پھودی میں انگلی ڈالتا رہا پھر میں نے اپنے کپڑے اُتار دئیے اور ہلکا سا تھوک لنڈ کی ٹوپی پے لگا کے اُس کی پھودی پر رکھا اور ہلکے ہلکے جھٹکے لگانا شروع کئے وہ اور مست ہونے لگی اور بولی ڈال دیں میرے اندر کافی دنوں سے لنڈ میری پھودی میں نہیں گیا میں یہ سب سن کے بہت حیران تھا خیر اب تو بات بن چکی تھی میں اور زور سے 

 جھٹکے مارنے لگا قریب پانچ منٹ تک خوُب اُس کی پھودی کی ٹھکائی کی پھر وہ ایک دم سے بولی کہ اپنا لنڈ میری گانڈ میں دے دیں۔
میں نے اُس کی پھودی سے لنڈ نکالا اور ایک ہی جھٹکے میں اُس کی گانڈ میں ڈال دیا تب سے آج تک تین ماہ گزر گئے ہیں اب میں دو پھودیاں اور ایک گانڈ کےمزے لے رہا ہوں۔







سالی کی پھودی ماری سالی کی پھودی ماری Reviewed by beatsinfo on February 15, 2024 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.