"". جیجا سالی سیکس سٹوری - BEATS INFO

جیجا سالی سیکس سٹوری

میرا نام ترون ہے اور میں ساوتھ انڈیا کا رہنے والا ہوں


 میری شادی کو تین سال ہو گئے ہیں اور ہم دونوں پتی پتنی اور ایک بچہ اپنے گھر میں بہت ہسی خوشی رہ رہے ہیں۔

ایک دن جب میں آفس سے گھر آیا تو میری سالی گھر آئی ہوئی تھی میں نے اپنی پتنی سے کہا کہ انجلی کو کچھ کھلایا پلایا بھی ہے یا بس گپ شپ سے ہی گزارا کروا رہی ہو۔ تو وہ بولی جی جی انجلی صبح سے آپ کے آفس جاتے ہی آ گئی تھی ہم کھانا کھا کے ہی گپ شپ کر رہی ہیں آپ کے لئے کھانا لگا دوں کیا میں نے بولا میں فریش ہو کے آتا ہوں آپ میرے لئے کھانا لگا دو۔

فریش ہو کے میں نے کھانا کھایا پھر ہم باتیں کرنے بیٹھ گئے تھوڑی دیر باد میں نے اپنی پتنی سے کہا میں کمرے میں سونے جا رہا ہوں آپ آ جانا تھوڑی دیر بعد جب میری پتنی کمرے میں آئی تو اُس نے بتایا کہ انجلی کو اُس کے پتی نے گھر سے نکال دیا ہے اور وہ کچھ دن ادھر یمارے پاس ہی رہے گی میں نے سوچا یہ کباب میں ہڈی کہاں سے آ گئی خیر میں نے اپنی پتنی کو کہا کوئی بات نہیں یہ انجلی کا اپنا گھر جب تک چاہے وہ ادھر رھ سکتی ہے۔

اگلے دن میں آفس میں بھی یہ ہی سوچتا رھا کہ پتہ نہیں کب تک اس کو جیلنا پڑے گا شام کو جب میں آفس سے گھر آیا تو گھر میں بلکل خاموشی تھی میں کمرے میں داخل ہوا تو لائٹ بند تھی مجھے لگا کہ میری پتنی کمرے میں کھڑی ہے میں نے اُس کو کمر سے کس کے پکڑا اور کس کرنا شروع کر دیا وہ بلکل خاموش تھی میں نے کہا تم کچھ بولتی کیوں نہیں یہ کہہ کر میں نے لائٹ آن کی تو وہ میری پتنی نہیں میری سالی تھی اُس نے شلوار پہن رکھی تھی لیکن قمیض چینج کر رہی تھی میں نے کہا تم ادھر کیا کر رہی ہو اور تمہاری دیدی کہاں ہے۔

انجلی بولی وہ منے کو لے کر ڈاکٹر کے پاس گئی ہیں اور میں دیدی کے کپڑے پہن رہی تھی میں گھر سے کپڑے وغیرہ نہیں لے کے آئی میں نے کہا یہ جو کچھ بھی ہوا اس کا ذکر اپنی دیدی سے نہ کرنا میں نے تمہیں اپنی پتنی سمجھ کے کس کیا تھا تو انجلی بولی کوئی بات نہیں جیجا جی آپ شانت رہیں میں دیدی کو کچھ نہیں بتاوں گی یہ کہا کہ وہ مسکرائی اور کمرے سے باہر چلی گئی تھوڑی دیر میں میری پتنی بھی آگئی ہم نے کھانا کھایا اور کمرے میں جا کے سو گئے اگلے دن جب میں آفس سے گھر آیا تو کھانا کھانے کے بعد میں نے اپنی پتنی سے کہا کہ گرمی بہت زیادہ ہے انجلی دوسرے کمرے میں کیسے سوتی ہو گی اُسے بھی اپنے روم میں بلا لو ادھر اے سی چل رہا ہے وہ اُٹھ کے گئی اور انجلی کو ساتھ لے آئی اور مجھ سے کہنے لگی آپ خود ہی بات کر لیں میری بات تو مان نہیں رہی۔

میں نے کہا انجلی تم ہمارے ساتھ اسی روم میں سو جایا کرو ادھر اے سی چلتا ہے دوسرے کمرے میں گرمی بہت ہے تو انجلی بولی نہیں جیجا جی میں اُدھر ہی ٹھیک ہوں میں نے کہا یہ کیسی بات کر رہی ہو آپ ادھر ہمارے ساتھ ہی سویا کرو تو وہ مان گئی میں نے اپنی پتنی سے کہا لائٹ بند کر دو مجھے نیند آ رہی ہے اگلے دن مجھے آفس سی چھٹی تھی اور میری پتنی نے اپنی سہیلی کی شادی میں جانا تھا وہ صبح جلدی اُٹھ کہ تیار ہوئی اور مجھے کہنے لگی میں نے ناشتہ بنا کے کچن میں رکھ دیا ہے اُٹھ کے آپ اور انجلی ناشتہ کر لینا یہ کہہ کر وہ نکل گئی دس منٹ تک انتظار کرنے کے بعد جب مجھے یقین ہو گیا کہ وہ اپنی سہیلی کے گھر پہنچ گئی ہو گی میں انجلی کے بلکل قریب ہو گیا اور اپنا ہاتھ اُس کے اُوپر رکھ دیا وہ گہری نیند میں تھی۔

میں نے اُس کی کمر پے ہاتھ پھیرنا شروع کردیا انجلی اُلٹی لیٹی ہوئی تھی میں نے تھوڑی سی آنکھ کھول کے دیکھا اُسے ایسے دیکھ کر میرا لنڈ کھڑا ہو گیا میں نے ہاتھ اُس کی کمر سے اُٹھا کر اُس کی گانڈ پر رکھا اور آہستہ آہستہ مسلنا شروع کر دیا پانچ منٹ تک میں نے انجلی کی گانڈ پر ہاتھ پھیرا مجھے محسوس ہونے لگ گیا کہ انجلی کا دل بھی چدونے کو کر رہا ہے کیونکہ انجلی کی آوازیں آنے لگ گئی آ آ آ آ میں تھوڑا اور آگے بڑھا اور انجلی کی شلوار کو نیچے کیا اب تومجھ سے کنٹرول ہی نہیں ہو رہا تھا اتنی بڑی گانڈ مارنا میرا سپنا تھا میں نے اپنی پنٹ بھی اُتار دی اب میں اُٹھا اور انجلی کے اوپر بیٹھ گیا اب انجلی کی گانڈ بلکل میرے لنڈ کے سامنے تھی۔

میں نے پاس پڑی تیل کی بوتل اُٹھائی اور اپنے لنڈ پے لگانے کے بعد انجلی کی گانڈ پے بھی تیل لگایا اور ہلکا ہلکا لنڈ انجلی کی گانڈ پے رگڑنا شروع کیا اب انجلی سے بھی برداشت نہیں ہو رہا تھا اُس نے اپنی گانڈ کو اوپر نیچے کرنا شروع کر دیا اب مجھی کوئی ڈر نہیں تھا کیونکہ وہ خود بھی گانڈ مروانے کے لئے تیار تھی اب میں نے دونوں ہاتھوں سے انجلی کی گانڈ کو کھول کر اپنا لنڈ اُس کے اندر دے دیا اور زور زور سے جھٹکے مارنے شروع کئے۔

دس منٹ تک انجلی کی گانڈ مارتا رہا وہ بھی مزے لیتی رہی فارغ ہونے کے بعد فریش ہو کر ہم نے ناشتہ کیا اور باتیں کرنے بیٹھ گئے میں نے انجلی سے پوچھا کیا تمہیں مزہ آیا تو وہ بولی ہاں جیجا جی بہت مزہ آیا کیا آپ پھر سے میری گانڈ مارنا چاہتے ہیں میں نے کہا کیوں نہیں ایسی گانڈ مارنے سے کون منا کر سکتا ہا انجلی کہنے لگی جیجا جی آپ کو میری گانڈ پسند آئی کیا میں نے کہا بہت تمہاری دیدی تو گانڈ کو ہاتھ بھی نہیں لگانے دیتی اور میں ہمیشہ سے اُس کی گانڈ مارنا چاہتا تھا یہ سن کر انجلی ہسنے لگی اور بولی چلو جیجا جی آپ کا سپنا پورا ہو گیا اب آپ دیدی کی پھودی اور میری گانڈ مار لیا کرنا آپ کا سپنا بھی پورا ہوتا رہے گا۔

اُس کے بعد ہم پھر سے روم میں گئے اب انجلی نے میری پنٹ اُتاری اور گھوڑی بن گئی میں نے خوب مزے سے پھر سے سالی کی گانڈ ماری شام کو میری پتنی گھر آگئی اور پوچھا دن کیسا گزرا میں نے کہا بہت اچھا گزا ہم نے کھانا کھایا اور روم میں سونے کے لئے چلے گئے اب انجلی کو ہمارے گھر رہتے چھ ماہ ہو گئے ہیں اب جب میرا دل کرتا ہے میں سالی کی گانڈ مارتا ہوں جب دل کرتا ہے تو پتنی کی پھودی مارتا ہوں آج کل بہت مزے میں ہوں میں۔


جیجا سالی سیکس سٹوری جیجا سالی سیکس سٹوری Reviewed by beatsinfo on December 20, 2022 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.