"". A Story Of House Sweeper Girl - BEATS INFO

A Story Of House Sweeper Girl

گھر میں کام کرنے والی عورت کی کہانی


تانیاکی کہانی۔


صبح سب نے اُٹھ کے ناشتہ کیا اور ہم سب قزنز تاش کھیلنے بیٹھ گئے تھوڑی دیر بعد باہر دروازے پہ دستک ہوئی میری کزن اُٹھ کے گئی اور پوچھا کون تو آواز آئی دیدی میں تانیا دروازہ کھولواُس نے دروازہ کھولا تو ایک ستائیس یا اٹھائیس سالہ لڑکی اندر داخل ہوئی اور میری کزن نے پوچھا تانیا اتنے دن سے کہاں غائب تھی کام پہ کیوں نہیں آئی تو وہ بولی دیدی گھر پے چھوٹا سا مسلہ تھا اس لئے نہیں آ سکی وہ دونوں آپس میں باتیں کر رہی تھی اور میری توجہ اُس پے ٹکی ہوئی تھی میرے کزن نے کہا کہاں کھو گئے ہو چال چلو میں نے کہاں کچھ نہیں بس ایسے ہی اور ہم پھر سے کھیلنے میں مصروف ہو گئے اور تانیا گھر کے کام کرنے لگی وہ جدھر جدھر کام کے لئے جاتی میری نظریں اُسی پے ٹکی ہوئی تھی میں نے آج تک کسی لڑکی یا عورت کو ایسے نہیں دیکھا تھا لیکن اس سے میری نظریں ہٹ ہی نہیں رہی تھی خیر اُس نے گھر کا سارا کام کیا اور بولی دیدی میں جا رہی ہوں تو میری کزن نے کہا کے اب چھوٹی نہ کرنا کیونکہ ہمارے گھر مہمان بھی آئے ہوئے ہیں تو وہ بولی جی دیدی اب چھوٹی نہیں کروں گی اور پھر وہ گھر سے باہر چلی گئی مجھ سے خود پے قابو پانا مشکل ہو رہا تھا اُس کے نکلتے ہی میں نے اپنے کزن سے کہا کے میں ابھی آیا اور اُٹھ کے باہر اُس کے پیچھے نکل گیا ۔



پھر ہم کچھ دیر کے بعد گھر واپس آ گئے اور رات کا کھانا سب نے اکھٹے بیٹھ کے کھایا پھر ہم موی دیکھنے بیٹھ گئے اور موی دیکھنے کے بعد ہم سب سو گئے مجھے صبح کا بے صبری سے انتظار تھا ساری رات میں اسی سوچ میں گم رہا کے کیا ایٹم ہے یار ایسے جسم والی لڑکی میں نے آج تک نہیں دیکھی کیا چوچو ہیں اُس کے کیا گانڈ ہے بہت مزہ آئے اگر یہ ہاتھ لگ جائے تو۔ خیر صبح ہوئی سب نے اُٹھ کے ناشتہ کیا اور پھر تھوڑی دیر بعد دروازے پے دستک ہوئی میں نے کہا میں دیکھتا ہوں میں نے جا کے دروازہ کھولا اور تانیا باہر کھڑی تھی میں نے کہا اندر آجاو اور وہ اندر آگئی اور کا کرنے لگ گئی وہ جھاڑو لگانے کے لئےسٹور روم میں گئی اور میں اُٹھ کے اُس کے پیچھے چلا گیا وہ زمیں پے بیٹھ کے صفائی کر رہی تھی اور اپنا قمیض اُوپر کیا ہوا تھااُس کی موٹی گانڈ مجھے صاف نظر آرہی تھی اُسے پتہ چل چکا تھا کے میں اُسے چھپ کے دیکھ رہا ہوں لیکن اُس نے مجھے اس کا احساس نہیں ہونے دیا اور کام کرتی رہی میرا کزن یونیورسٹی گیا ہوا تھا سارا کام ختم کرنے کے بعد وہ میری کزن سے کہنے لگی دیدی میری تبیت کچھ ٹھیک نہیں اگر کوئی مجھے گھر تک چھوڑ دیتا تو میری کزن بولی بھیا تو یونیورسٹی چلے گئے ہیں اب کون چھوڑ کے آئے تمہیں تو وہ بولی چلیں کوئی بات نہیں دیدی میں خود ہی چلی جاتی ہوں۔

پھر میری کزن نے کہا ٹھرو اور مجھے آواز دی اور کہا ساحل کیا تم تانیا کو اس کے گھر تک چھوڑآو گے اس کی تبیت ٹھیک نہیں میں نے کہا ہاں کوئی بات نہیں میں چھوڑ آتا ہوں میری کزن نے کہا تم پاپا کی بائیک لے جاو اور جلدی آ جانا چھوڑ کےمیں نے انکل کی بائیک نکالی اور اُس ساتھ بیٹھا کے چل پڑی اور میں نے پوچھا تانیا کدھر کو جانا ہے اور وہ بولی جدھر کو تم اُس دن کوک پینے گئے تھے اُس طرف یعنی اُسے سب پتہ تھا میں چلتا گیا پھر ایک گلی کی طرف اُس نے اشارہ کیا کے اس طرف میں اُس گلی میں لے گیا اور اُس نے کہا بس میرا گھر آ گیا اور بولی اندر آ جائیں آپ بھی میں نے کہا نہیں میں چلتا ہوں گھر والے میرا انظار کر رہے ہوں گے تو وہ بولی آ جائیں پانی پی کے چلے جانا تو میں اُس کے ساتھ اندر چلا گیا گھر میں اور کوئی بھی نہیں تھا میں نے پوچھا کیا تم اکیلی رہتی ہو اور وہ بولی ہاں میں اکیلی رہتی ہو اُس نے مجھے بیٹھنے کو کہا اور بولی میں بس دو منٹ میں کپڑے بدل کے آئی اور پھر وہ سامنے والے کمرے میں چلی گئی اُس کمرے کا دروازہ نہیں تھا بس کپڑے کا پردہ لگا ہوا تھا میں نے سوچا کے اچھا موقع ہے تانیا کو بغیر کپڑوں کے دیکھنے کا میں آہستہ سےاُٹھا اور پردے کے پاس چلا گیا میں نے بج تھوڑا سا پردہ ہٹا کے دیکھا تو میرے خوش اُڑ گئے تانیا نے سارے کپڑے اُتارے ہوئے تھے اور وہ اپنے جسم پہ ہاتھ پھیر رہی تھی اور اُس کے منہ سے ہلکی ہلکی آواز آ رہی تھی آہ آہ آہ ۔




A Story Of House Sweeper Girl A Story Of House Sweeper Girl Reviewed by beatsinfo on August 10, 2017 Rating: 5

2 comments:

  1. handsome boy hn 18 years ka girls contact me 03063972373

    ReplyDelete
  2. Hard on bed. Sexy n hot aunties with nice figures may contact for big dick in their tight pussy. Contact 0324-4401805 in Lahore only.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.